Zge12 Oguzela benim şu sıra arada bi sancım oluyo geçiyo bide alt kısmımda ağrı baskı oluyo yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek en son gittiğimde kanala inmeye başlamış demişti senin belli mi kuzum doğum şeklin
Oguzela Zge12 benim ilki normal doğum du buda öyle olur diye düşünüyorum kontrole gel dedi sma eşim Çarşamba gidelim dedi ogüne kadar işten izin alamıyo bekliyorm 38+5 de kontrol yani o zaman belli olur ne olacağı hayırlısı olsun hepimiz için 🌺