auroraa92 Yok ben rahim filmi çektirmedim çok şükür gebeliğim planlı sezeryanla 38+3 te sonuçlandı 🙏🏻 Darısı isteyen herkese inşallaah 🙏🏻 Doğum sonrası doktora da sordum perde olmadığını bicornuat uterus olduğunu ve zaten hamilelik öncesi operasyonla da bir şey yapılamayacağını söyledi rahmin şekli doğuştan böyle oluyormuş. Çok şükür bebeğin büyümesinde ve doğumda bir sorun olmadı 🙏🏻