Miniminiminnos 29 haftalik hamileyim tahlil yaptılar folik asit fazla çıkmış decavit diye ilaci bırak diyor kendi kadin dogumcum yok diyor bu doktorların neden bir doğrusu yok ki sacmalik
Bebissever SuleSuleDeniz bende epey onu kullandım sonra dr değiştim profsör bi doktora geçtim o decavit içme armefol plus iç dedi onu kullandım bilgili biri bilemiyorum ne kadar dogrudur