Biz de herşeyini aldık. Hastane çıkışı ve arabası hariç.. çünkü ikisine de karar veremedik. Hastane çıkışını isimli istiyorum,isme karar veremedik hala
yaptıramadık🤔 Bebek arabasına da karar veremiyorum😣 Bu hafta odası gelicek kurulacak inşallah.. Odası geldikten sonra eşyalarını yıkar ütüler yerleştiririm🤗 Şubat sonuna kadar da hastane çantamı hazırlarım inşallah💕