Benimde 2.gebeliğim ilki kız buda kız o yüzden pek bişey almadım tabi gerekli yeni cicilerini aldık küçük prensesimin çanta ve yatağı hazırlancak yıkandı ütülenecek herşeyi duruyo öyle büyük prenses büyüdüğü için beşiği kaldırmıştık bide o kurulacak daha 2 ay var ama belli de olmaz değil mi kafasına ne zaman eserse o zaman geliyo bazı bebişler 😀