Mrs_deniz Merhaba hanımlar 28 yaşındayım ikinci çocuğuma hamileyim. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah. İzmir’de yaşıyorum be Bu doğumda tüplerimi bağlatmak istiyorum sizce yaparlar mı ? Ocak sonu şubat başı gibi doğacak inşallah
AybarsUmay_ Mrs_deniz ben 27 yaşındayım 2. Gebeliğim özelde yapacağım doğumumu doktoruma sordum yaş sınırı yok ama yaşın küçük bu karar için ben yaparım sıkıntı olmaz ama iyi düşünün geri dönüşü olmayan bişey demişti ben vazgeçtim
asey232_ Mrs_deniz bende 30 dıe biliyorum 27 yaşında bende hamileyken doktorum beni bir başka hastasıyla karıştırdı doğumda tüpleride baglıcaz demi diye daha sonra ben değilim diyince kusura bakma canım sen kaç yaşındasın dedi 27 dedim istesende yapamam 30dan sonrası için oluyo demişti