12+6 bugün ikili test için kan verdim ense kalınlığı vs normal ultrasonda bir sıkıntı yok dedi ama e nabızda sonuca baktım referans dışı yazıyor
papp-a : 13427,8 fb-hcg: 54,97 yazıyor korkmaya başladım çoğu kişi önemli olan grafik diyo ama neden bunlar için referans dışı yazmışlar