atesvesu Snadnc hiç ağrı acı hissetmedim 2 parmak ile yapılıyor muayene rahat olup kendini kasmamak lazım
Minikbebegimveben Snadnc Devlet hastanesinde ebe yapmıştı tuhaftı aşırı acımadı özelde doktor yaptı ama acıttı hala acıyo şu an dayanılmıcak bi acı değil ama rahatsız edici
curlyanne Snadnc sanırım 35. haftada yaptı doktor spekulum ile açarak yapıldı ve ben onun çatı muayenesi olduğunu geçen hafta doktor kemik yapınıza da baktık vajinal doğuma uygun dediğinde anladım 1 dk lık bir şeydi
Bebissever Haftamda yaptı. Catala cıktım sadece ilk kez alttan muayne oldugum için utandım. Bence doktor tüm elini soktu bilege dek herkes iki parmak diyor ama ben öyle hissettim hatta içerde elini çevirdi falan ama asla acıyan bişey degil korkma
Mucizemyoldaaa_ Bebissever bende 38+1′im doktorum yapmadı acaba sancım olmadığı için mi gerek mi görmedi? Sancı olduğunda mı yapılıyor?
Tuggcea Haftamda enfeksiyondan korktuğum için doktor yapmak istedi, kültür testi için. 2 kez spekulum ile bir kez 2 parmağı ile 1 kez de ultrasonla bakmış oldu🥲 başta kendimi kastığım için zorlandım ama rahat bırakınca daha rahat oldu. Benim bir kaç kez olduğu için sanırım 1 gün ağrım oldu yürümekte ve oturup kalkmakta baya zorlandım
Ahmet-saadet Minikbebegimveben ben genel anestezi ile doğum yapacağım.belimde sıkıntı olduğu için Cat muayenesi yapılması şart mı yoksa normal doğum olanları mi Cat muayenesi yapıyorlar
1prensaannesii Utanıyoruz mutlaka ama kendini kasmamak en önemlisi catalda değil ama sedyede yaptı daha bugün ayakları yanlara açıp popunuz yere yapışık şekilde sıkmadan durursaniz hiç acimiuo ve daha çabuk bitiyor muayene
yldzmtlu ageuy1-2 benim 33 haftada nstde sancı çıktı zaten mecburi sezeryandi 3 cm açıklık vardi ama ben ne sancıyı nede açılma hiç birsey hissetmedim rutin rahattım sancida kasilma çıkınca yatırım yapildi
ageuy1-2 Gokturkmom_ Benim miyomum var bu yüzden sezeryan olup onu da aldırmak istiyorum.Çünkü sancı yapıyor arada bir
ageuy1-2 Gokturkmom_ Ayy bende tam 38+0 da olmak istiyorum doktoruma yarın söyleyecem de erkendir diye tedirgindim. Eğer tamam derse 1 hafta sonra kavuşuyorum 🥹🫶🏻
filiz8363 ageuy1-2 ben bugün 36+2 yim çarşamba tam 37 oluyorum sezeryana alacak doktor. Bugün çatı muayenesi yaptı bana bebek çok aşağı inmiş diye korkuyorum suyum falan gelir diye
happyjelibon06 Gokturkmom_ merhaba ne zaman belirlendi ben de 30. Haftandayım ne zaman söylesem bilmiyorum
1prensaannesii Son 5 gün 23 ünde kızıma kavuşuyorum 🙈 8 yaşında bı oğlum var korku heyecan stres gerginlik mutluluk ve adını tanimlayamadigim binbir tturlu duygu ile karmakarışık haldeyim 😢