Melike-Sezer Kızlar iyi geceler herkese reglime 6 gün var testim bu şekilde awox sizce kan ne zaman vermeliyim
Irem198 Melike-Sezer bende böyle öğrendim düşük beta ile çıkacak büyük ihtimalle bende düşük öğrendim 3 vefadan 4 gun oluyor 🥰
zuleyha12756_ Bence hemen yarın ver benim çıkmış gibi heyecanlandım bende sabah yapacam ilk idrarla inşallah benimde çıkar 😔🤲🏻❤️
zuleyha12756_ Awox çok güvenilir test ben hiç yalancı pozitif verdiğini görmedim bakalım benimki çıkacak mi
Melike-Sezer zuleyha12756_ benim geçen ay dört testim de yalancı verdi bir tek awox da çıkmamıştı hatta diğerlerine aldanıp kan da vermiştim negatifti
aysegulozak Cok ama cok silik gibiydi koyulastirdim boyle oldu herkestemi boyle oluyor koyulastirinca
Irem198 zilanbebe bende böyle silik ile öğrendim awoxdu 21.81 cikmisti kan dusukte olsa gösteriyor gebeligi😊
Melike-Sezer Irem198 ben 6 gün vardı bugün yarın ilk idrarla tekrarlayacağım pazartesi kan veririm en kötü dayanabilirse.m 😂