edos23 Kızlar ben bugün test yaptım pozitif çıktı 🌸 ama kan vercem yarın kontrol için ne zaman gitmeliyim beta kaç olmalı ortalama
cizgilidefter edos23 çok sevindim canım hayırlı olsun. Benim doktorum yaklaşık beta 2000 üzerinde olduğunda keseyi görürürüz o zaman gel demişti. Sen de betana göre bir hesaplama yapıp ona göre kontrole gidersin
edos23 cizgilidefter teşekkür ederim canım sende hamilesin gözün aydın 🌸🌸🌸 benim bugün beta baktırdım 4685 ama randevu çarşambaya aldım acaba kalp atışı için 6+4 erken mi
cizgilidefter edos23 teşekkür ediyorumm 🥰 Bence görebilirsin cihaz kalitesine göre. Ben 4 buçukta keseyi alttan bakıldığında gördüm, 6+0da da kalp atışını karından duydum. En azından muayene edilirsin haftanı teyitlemiş olursun bence 🌸