BusraFf 26.haftamdayım iç çamaşırımda ıslaklık gördüm. Siz nasıl anlıyorusunuz veya başına gelen varmı
tahamommy BusraFf enfeksiyonun yoksa idrar değildir kaçırdığını anlarsın bence, ama o haftalarda akıntı artışı çok oluyor ve benim de aynı su gibi oluyordu hala daha su gibi mesela akıntım 39.Haftadayım
8ezgi8 Merhaba, benimde 20.haftamda seffaf bir islaklik geliyordu kuruyunca da izi kaliyordu doktora gittigimde rahim duvarinda polip oldugunu soyledi ve hemen aldi. Bir daha da cok sukur yasamadim