Hnddmr 32 haftadayım durumu yaşayan var mı arkadaşlar çok rahatsız ediyor, ve hemoroid gibi bi parça da çıkmış makat kısmında doktora sordum normal basınç yaptığı için bebek dedi ama tedirginim yaşayan oldu mu
saricivciv_ Hnddmr bende aynı sorunu yasıyorum 11 haftalık hamileyim bebege bırsry olmasından korkuyorum ıkınmadım ama lavaboda kasıldım baya korkuyorum doktora gıdelı de 3 gun oldu gıdemıyorum da sızde de boyle mı oldu bebegenızde bır sorun olmadı inşallah
Katres Hnddmr canım aynı problemi yaşadım. Kayısı hoşafı iç. Sabahları aç karna bir yemek kaşığı zeytinyagı iç. Kuru kayısı ye bunlar çok iyi düzenliyor Bağırsakları ben öyle düzelmiştim
Biminikannesi Hnddmr kuru kayısı bolca su iç canım birde kayısı hoşabı yap kendine bende böyle kendime geldim
Hamisanneee1 Hnddmr ben de kabızlık sorunu sık sık oluyor kefir çok iyi geliyor birde duphalac şurup kullanabilirsiniz gebeliğimde de kullanmıştım ben
Minnies saricivciv_ ayy aynı dert bende de var bende çok evham yaptım inşallah bişey yoktur bende gidemiyorum 😔
saricivciv_ Minnies inşallah ya eğer giderseniz benide bilgilendirin lütfen inşallah bebeklerimiz iyidir ben cumartesi günü gidicem kontrole ben sizden once gidersem haber verırım
Ozgedgn1 Bende 7-8 haftalarımda yaşamıştım ve gebelik öncesi hemoroidimde vardı. Doktora sordum magnezyum verdi bağırsak hareketlerimi hızlandırıyor kabız olmamı engelliyor. Sizde bir danışın doktorunuza
saricivciv_ Hnddmr canım ben gıttım doktora banada şurup verdi lifli besleniceksin dedi işte ıspanak pırasa falan bugun pırasa denedım denememle akşamına sonuc aldım çok şükür
Berilk haftamdayım ben de yaşıyorum hala tam düzelmedi geceden bir bardağa iki kayısıyı ıslayıp sabah suyunu iç dedi bana hatta yapabiliyorsanız bir kaşık zeytinyağı için
Berilk Hnddmr benim geçti çok şükür şurup veriyor ama her zaman kullanma dedi bana bağırsak tembelliği yapıyormuş bol su iç dedi