Narenciyee kaygı bozukluğunuz var mı acaba ? Yada kaygıya meyilli bir bireymisiniz ? Siz çekmiyorsunuz aslında , algıda seçicilik oluyor ve şuanki cihazlar inanın ne düşünürseniz neye yoğunlaşırsanız karşınıza hep onu çıkarıyor . Kafayı spora takın full spor ve beslenme ile ilgili şeyler çıkar . Bende de panik atak ve hastalık hastalığı vardı , 2 sene tedavi gördüm . Ordan biliyorum gerçekten bu tarz şeylerle baş etmek çok zor , araştırmak ne yazıkki iyi gelmiyor , bi süre sonra hiç bir şey sizi tatmin etmiyor… keşke bilmeseydim daha mutluydum diyo insan . Bende gece gündüz okuyup araştıra araştıra kafayı yedim o dönem . Evdeki Bütün prospektüsleri ezbere biliyordum… size tavsiyem salın, tedavi sürecinde öyle yapmıştım . Bütünnn doktorları sağlık içerikli paylaşım yapan sayfaları takipten çıktım , sizde şuan bunları içerikleri nerde daha çok görüyorsunuz takipten çıkın engelleyin ilgilenmeyin ve de farklı şeylere yoğunlaşın … ve yalnız olmadığınızı bilin , emin olun herkesin korkusu var bu şekilde . Kimi insan daha soğuk kanlı , kimiside bizler gibi daha duygusal 🥲😢❤️