12.günde öğrendim 5.gün 3 aa embriyoydu 12. gün beta 255 geldi doktorum bir daha vermene gerek yok pazartesi keseyi görücez dedi ama ben korkuyorum da bi yandan kasık ağrım oluyor solda önce sağdaydı şimdi solda normal mi sanki orda bir nokta var çok yoğum bir ağrı yok ama rahatsızlık hissi oluyor 🥹