Zhde 369 10. Haftada duymak istedim ben daha sağlıklı oluyomus zaten onermiyolar doktorlar bebegin sağlığı açısından
abdulhamit Zhde evet ya bende 3 ayım bitti bir ay önce gitmiştim kontrolü doktor bana bebeğe ısı gider ben önermiyorum demişti inşaallah bu ay içinde duyarım ☺️
gulben505_ Arkadaşlar bende bugün gittim muayeneye şuan 6+3 deyim asistan doktor kese var ama içinden emin değilim kıvrımlar var ama daha çok küçük ve belirsiz dedi iki hafta sonra gel tam belli olur dedi sizce kesenin içi boşmudur🥺
ygmrzmra13 gulben505_ bende bu gün gittim 7. Haftaya yeni girdim bebek göründü ama çok çok küçük dedi haftaya kalp atışına bakalım dedi bazen geç döllenmeden kaynaklı da geç oluyormuş hersey o yüzden hiç kafana takma 🌸
ygmrzmra13 gulben505_ bende bu gün gittim 7. Haftaya yeni girdim bebek göründü ama çok çok küçük dedi haftaya kalp atışına bakalım dedi bazen geç döllenmeden kaynaklı da geç oluyormuş hersey o yüzden hiç kafana takma 🌸
ayseannesafakbaba gulben505_ bende aynısı canım haftaya cuma gideceğim gelde bana sor günler geçmiyor sanki sıkıntı ettiğimden dişlerim ağrıyor kese var ama bebek yok şuan İnşAllah sene ebende görürüz dua ediyorum 🤲
ygmrzmra13 busra4646 bende orda yaşıyorum hangi hastanye gidiyorsunuz ben doktor da emin olamıyorum bir türlü