mervmerv kesinlikle allahtan ümit kesilmez umarım artış normale döner güzel haberlerini duymak isterim bende kimyasal gebelik yaşadım 1 sene önce artışım seninkinden daha zayıftı ve o rakamları bile görmemiştim 83 ten sonra yükselmedik ama yukarda dedikleri gibi sonradan yükselebiliyormuş benim kimyasal olduğu ortaya çıkınca o küçük rakamda bile doktor bir gün bekleyelim belki yükselir diye beklememi istemişti hersey gönlünce olsun ♥️