Ben gittim anneler çok öneririm devlet hastanesinde ücretsiz bir eğitim ve 5 haftalık gittim diyetisyen,psikolog,fizioterapist,kadın doğum doktoru ve ebe eşliğinde oluyor ve doğum yapacağınız hastanede öncelik tanılıyor ve hastaneyi bile gezdiriyorlar açıkçası benim içime sindi ve herkese önermek istedim benim ilk gebeliğim ve çok şey öğrenmiş oldum ve endişe kaygı korkuyu biraz yenmiş oluyorsunuz öğrendiğiniz şeylerle gebelik öncesi ve sonrası içinde emzirme vs hakkında bilgi ediniyorsunuz ve sonunda katılım belgesi alıyorsunuz Başhekim onaylı ve sağlık bakanlığı onaylı herkese başarılar hayırlı doğumlar inşallah sağlıkla kucağımıza alalım yavrumuzu bende bu arada 34+2 🌸👼