Busmumyy 37+4 çok gaz çıkarmak doğum belirtisi olabilir mi çok sık kaka yapmak mesela ? Doktorum demir hapımı günde 2 defa içmem gerektiğini söyledi oda ishal gibi yapıyor
Ecisbicis Busmumyy aslında demir hapı kabız yapar ama ishal olduysanız doğumunuz genelde yaklaşmış oluyor :) vücudumuz o kadar mucizevi ki, lavma gibi düşünebiliriz doğuma hazırlık yapıyor
Busmumyy Ecisbicis olabilir mi acaba mesela şu saatte bebek çok hareketli ve kasılıyor devamlı … kasık ağrısı ile yataktan ayağa kalktım yarım saaat sonra 37+5 oluyoruz