Mutlaka gelecektir sütün, bol su ve dinlenme, stres yapma diyeceğim ama ister istemez yapıyorsundur ama mümkün olduğunca kafanda bebeğinin süt emdiğini ve çok sütün olduğunu düşün, ilk zamanlar için elle sağım tavsiye ediyorlar ancak ben manuel pompa almıştım onla 1-2 damla çıkabiliyordu her sağışta, sonra mochinin şarjlı olanı çok iyiydi, onu tavsiye ederim bir de süt çıkmasa bişe 2-3 saate bir sürekli masaj ve elle sağmaya çalışırsan mutlaka gelecektir