Silver
Merhaba güzel anneler ve anne adayları.Sakaryada bildiğiniz özel hastanelerde iyi bir kadın doğum doktoru varmı.?
Drybrk
Bn konakda Sedat umura gidiyorum memnunum da
Esinfurkan
Canım bende Beyhekim de Sevilay bozkurt a gidiyorum
SelimsMom
İyi doktor derken ne beklediğinize bağlı. Ben Sevilay hanıma gidiyorum 30+4uz suana kadar sadece 4kere gittik. Çok güzel ilgileniyor yonlendiriyor, bir sıkıntı olduğunda sekreterine yazıyorum hemen geri dönüş yapıyorlar. Ama eğer doktorun numarası olsun her an ulaşayim diyorsanız bu beklentinizi karşılamaz. Normal doğum yanlısı bir doktor. Gerçekten gerekmedikce sezeryana almaz