tahamommy [silindi] yok asansörde 6. Katta inip merdivenle devam ettim dksknd evde de hareketler yaptım ama gelmek istemiyor ya kaburgalarıma doğru çıktı çocukcaaz 🥲
kurkmantosuzmadonna [silindi] yaaa benim de dün arka kamera flu çekiyordu. Güncelleme mi yapsam acaba düzelir diye düşündüm. Aşlahtan kendiliğinden düzeldi gerek kalmadı. Şimdi hiç güncelleme yapasım gelmez😀
[silindi] kurkmantosuzmadonna eşim dün telefonu eline aldı diyo ki vivo gibi olmuş 😂😂 telefon androide döndü resmen
ghostty [silindi] yeni güncelleme telefonda ısınmalara falan sebep olmuş diye yapmadım ben. Düzeltirler diye düşünüyorum🫠
ghostty [silindi] ben güncelleme geldiğinde hep son ana kadar bekliyorum. Çünkü her defasında telefonu bir geri götürüyormuş gibi geliyor🥲Bir daha sizin de aklınızda olsun. Olay zaten her güncellemeyle telefonları yavaşlatıp üst modele geçirtmek😒
1tosbikannesi [silindi] herhangi bir sıkıntı görmedim yeni güncellemede şarjın çabuk bitmesi dışında su gibi içiyor mübarek şarjı
1tosbikannesi [silindi] ilk başta bana da öyle geliyordu alıştım ama çok değişik olmuş herşey şeffaf baloncuk baloncuk 😂