Efnansu2525 Kızlar sorum şu; Şimdi örnek veriyorum bişeylet yediniz ettiniz akşam saat 7 gibi yedikten belli bir süre sonra süt olsun geceye diye bişeyler daha yiyormusunuz muhakak mesrla ben akşam yemeğimi bugğn 5 gibi yedim 2 saat sonra felanda waffle yedim az öncede çiğdem cips soda felandır atıştırdım dahada bişey yemeceğim siz napıyosunuz mesela böyle durumda ya ben sürekli süt olsun diye gündüzden akşama kadar bişeyler yiyorum resmen kendimi şartlandırmışım gibi hissediyorum yemezsem süt olmaz diyorum bişey yiyorsam 2 aaat sonra illaki çikolata nisküvi filan yiyorum ama bazen bu beni cidden yoruyor sürekli bişeylet yeme zorunluluğu felan . Siz nasıl yapıyorsunuz.
lilyum_ Efnansu2525 ben hiç kendimi zorlamıyorum. Canım ne zaman isterse o zaman yiyorum. İçim kıyılır gibi olunca hemen birşeyler atıştırıyorum. Baktım sütüm azalır gibi oluyor hemen süt arttıran smothie yapıyorum onu içiyorum
dilaradoyan Efnansu2525 canım yemenin direkt olarak süte etkisi yok yani aldığın besinlerle vitamin mineral protein vs karşılarsın. Ama süt üretimini sıvı sağlar. Su iç bol bol özellikle her emzirme sonrası mutlaka su iç ya da sıvı şeyler işte. Bir de dinlenmek. Süt olsun diye boşuna kilo aldırma kendine. Benim doğru düzgün iştahım yok yiyemiyorum ama suyuma dikkat ediyorum
Cinarsaitinannesi Efnansu2525 ben bol bol su içiyordum içme isteğim de oluyordu zaten emzirirken yanıma su alırdım onun harici acıkmazsam canım bişey istemezse süt olsun diye bişey yemezdim sen bu şekilde süt değil kendine kilo yapacaksın dikkatli ol bacım😅 sadece süt olsun diye bestlak damla ve bi çay vardı milk tea miydi tam hatırlamıyorum ondan içiyordum
lilyum_ dilaradoyan tabikii Süt, muz, yulaf, hurma, chia tohumu, fındık ezmesi, tahin pekmez, biraz kakao. Ben bunları göz kararı katıyorum. O gün evde ne bulursam onu ekliyorum. Varsa fındık ceviz de çok iyi olur.
ucuncugeliyo Sutun artmasi icin su icsen bile fayda eder. Bide uykusuz kalmasan tmm. Uykunu alirsan zaten sut uretimin artiyo. Yedikleriniz de pek saglikli besinler degil sute cok bi faydasi oldugunu sanmiuorum. Kendinizi sartlandirmayin bol bol su icin. Ve caniniz istediğinde yemek yiyin. Ben emzirdigim zaman kendimi hic sartlandirmazdim ama emdikce midem kazinir surekli yerdim