5+0 haftalık olduk bugün doktor kontrolüm vardı keseyi gördük haftasyla uyumlu olduğumu 8mm olduğunu söyledi. Bir sıvı görüyorum kanaman oldumu dedi tek sefer bi lekelenmem olmuştu. Sıkıntı yok tedbir amaçlı başlayalım haftaya bebeği görürüz dedi var mı böyle olan