25 haftalık olduk. Hali hazırda bir depresifliğim var iç sıkıntısı gelince çok bunalıyorum maalesef ilaç kullandığım halde geçmedi . Birde akşam yemeğinden sonra aşırı midem sıkışıyor sanki böyle boğazıma kadar bir doluluk hissi oluyor. Bu da fizyolojik mi psikolojik mi anlayamıyorum