canım yenidoğan’dan 2 paket kullandık 14 günlük olunca 2 numaraya geçtik bu arada Molfix çok iyi bir bez hiç sızdırma yapmadı bizde şöyle söyleyeyim zaten kilo almaya başlayınca bezin yanındaki lastikleri bebeği sıkar böyle iz kalır fark edersin ona göre numara alırsın