Anaaammm kız az iyi birşey yazın buneeeğ. 🙈 10+4 bizimde Koç olacak. İyi birşey yazın dedim de hem kız hem erkeğini yakınen tanıyorum. Titiz ve sinir onların göbek adı. 😅Ama çok taviz vermemek gerek yeğenim 15 Nisan erkek. Evime davet ettiğimde çikolata yemek için huyunu bildigimden yeni yıkanmış örtü sermiştim üstündeki leke madenî 25 krs büyüklüğünde var yada yok tam geçmemiş hafif silik. Annee midem bulandı diye bağırarak kalkmıştı şok olmuştum. Oğlum yeni yıkadım desemde yemem diye diretti. Annesi de sadece o yemez artık dedi.🥴 Ama benim oğlum olsaydı o sofraya oturtur kendim yedirirdim herhalde. Yaşayıp göreceğiz 😇