BettyD çok normal bi durum , benim de ilk gebeliğim bende benzer şeyler çok yaşıyorum bence en büyük sebebi bilinmezlik, yani bizi ne bekliyor ne yaşayacağız hayatımız nasıl olacak bilmiyoruz , bi de hormonlar çok etkiliyor düşünün vücudunuz bi anda çok ama çok farklı bi evreye girdi her anlamla uyum sağlamaya çalışıyorsunuz , zor ve Çetin bi yol ama meyvesi tatlı güzel sonuçları düşünmek lazım 😌😌😌