Merhaba kızlar ben 23 haftalık hamıleyım benım ka degerlerım dusuktu bugunde demır yüklemesı yapıldı bırde 32. Haftamda demır yüklemesi yapılacak o aralıkta demır ılacını kullanmaya devam edecekmıyım bılmıykrum doktorada sormayı unuttum ınternette falan genelde o aralıkta demır ılacı kullanılmadıgı soylenılıyor ama bnde tam bılemdım bılenınız varsa yazabılırmı