Minerva94 Kızlar sezaryen olacağım. Pijama kullanıyorum normalde hiç gecelik giymedim. Ama doğum sonrası hastanede gecelik ihtiyaç oluyor mu? Lohusa külodu zaten giyeceğiz di mi? Biri yardımcı olur mu ne alayım yanıma ? Ped yerine hasta bezi gibi şeylerden öneriyorlar
parliyokralice Minerva94 gecelik aldım kullanmadım odaya gelince pijama üstü giydirdiler sonra zaten sürekli pnsuman ve kanama kontrolü yapıldı pedi direkt bacak arasına koydular ayağ kaldırmak için geldiklerinde de pijama altımı giydirdiler ama benim geceliğim bi tık kısaydı siz işk yürüyüşte gecelikle rahat ederseniz onu alın odaya gelince onu giydirsinler, hasta bezi hastane veriyor onlar takıyor zaten ilk depent aldım yanıma hiç takmadım orda sadece eve gelince kullandım baya evde inşallah fikir olur size🧿sağlıkla kavuşun❤️
yildizmom-2023 Minerva94 ben elbise olan gecelikten giymistim. çünkü kontrol etmeye geliyorlar kanamaniza bakıyorlar.sonta varken pijama giyilmez. wcye giderken hemen yukarı çekersiniz rahat olur. birde bana ped kullan dediler hasta bezi dikis yerine denk geldiği için değmesin hava alsın diye. öyle dolu dolu kanama olmadi benim.
4567788 Minerva94 lohusa kanamam bitene kadar depend kullandım kesinlikle depend kullan aşırı oluyor ilk günlerde kanama normal ped kurtarmaz
Ozgekiz Minerva94 ameliyattan çıktım altı saat yeşil örtüler ile yattım. Altıma da hasta yatağına serilen bezlerin küçüklerinden koydu hasta bakıcı. Altı saat sonra onu aldılar, mobilize etmek deniyor sanırım. Sondayi çıkardılar. Geceligimi giydim ve depend giydim. Son güne kadar gecelikle takıldım. Çünkü rahattım. Zaten ikinci gün fenalaştım bir daha sonda takıldı falan. Gecelik mantıklı oldu yani. Sezaryen olunca alttan muayene yapmadılar, o sebeple normal pijama takımı da giyilebilir 🤷🏻♀️
Ulusahin Ben gecelikle aşırı rahat ettim herkese de öneriyorum çünkü doğum sonrası sürekli kanama kontrolüne bakmaya geliyor hemşireler sondanız da oluyor gecelik kurtarıcı oluyor bu süreçte . Ben depend yerine ebebeğin kendi markası olan lohusa pedi almıştım 2 3 tane kullanmışımdır en fazla bi sıkıntı yaşamadım
Zeynepackgz Ulusahin kanama kontrolü nasıl yapılıyor acaba ilkimde hiç yapmadilar bu develtte olacak yapılıyormuş nasıl yapıyorlar yani bakiyorlar mi yoksa parmakla mi kontrol ediyorlar açılma var gibi bakar gibimi yni
Nursemom90 Ben spinal oldum odaya gelince sadece üst giydirdiler ayaklarım açılana kadar hasta bezi koydular sürekli kanama kontrolü oldu zaten sonda da vardı. Uyuşukluğum geçince de ped verdiler pijamamı giydim. Depend almıştım ama bel kısmını çok terletiyordu rahat edemedim takmadım. Ped ve pijama daha kullanışlı oldu kısaca
ElifBD Minerva94 ben hem pijama hem gecelik almıştım normal doğum düşünerek ama acil sezeryana alındım. İyi ki gecelik almışım dedim çünkü sonda takılı olduğu için 5-6 saat öyle kalıyorsunuz öyle olunca gecelik çok rahat oluyor çünkü odaya geldiğim gibi hemşire ve hasta bakıcı beni giydirdi. Kesinlikle depend öneririm aşırı rahat ettim geçti derdi olmuyor.
Gizemlii61 Minerva94 Bol bol pijama takımı al. Hasta bezi al. Külodun da anane külodu olsun ben öyle yapmıştım. Pijama takımın bol olsun önden düğmeli. Emzirmen rahat olur. Üstüne de ince hırka gibi bişe al doğumdan sonra bazen üşütebiliyor insan.
Roseg Minerva94 valla hepsindede waikiiden alt üst düğmeli pijama takimi aldim, yine alicam, depend giyiyodum, uzerine direkt pijamami giyordum ve cok rahattim , simdi yine gidip waikikiden pijama takimi alcam dugmeli
Ulusahin Doğumdan sonra bizi odaya getiriyorlar ya bizi yatağa yerleştirdikten sonra pedi yerleştiriyorlar o pedlerdeki kan miktarına bakıyorlar