Frdsr biz ilk oğlumda 2 aylıkken yaptırdık ve kesinlikle geciktirilmeden yapılması gerektiğini düşünüyorum oğlum uyuyarak girdi ameliyathaneye gülerek doktorun kucağında keyifli bi şekilde çıktı ve 10 gün olmadan ağrısız acısız kolaylıkla atlattık bu dönemi ikinci bebeğime hamileyim ve gene erkek bebek bekliyoruz aynı şekilde 2 aylık olunca sunnetini yaptırıcaz dogar dogmaz yaptırmaya pek sıcak bakmıyoruz açıkcası en azından bi göbek bağı düşsün çocuk bi kendine gelsin bizim düşüncemiz bu yönde 😊