Benimde 30 hafta oldu ama aynı şikayet var akıntı için fitil kullandım ama hala devam ediyor idrar tahlili verdim normal çıktı iç çamaşırım ıslanıyo resmen çok rahatsız edici sürekli değişiyorum günde 3 defa falan değiştirdiğim oluyor bende çözüm bulamadım