iremunkur Kızlar ben 1 ay önce iş kazası geçirdim kalçam çatladı ve hala ağrısı var şimdi sorum şu doğum olarak sezaryene alırlar dimi beni kalçam uzun bir süre iyileşmezmiş doktor öyle söylemişti ilk doğumum da mecburi sezaryendi şuan 8 haftalık hamileyim