15+2 yim akıntım yok ama gebelikte genel olarak akıntı normal diye biliyorum tabi ki yoğunluğuna rengine göre doktora danışman gerekir mutlaka. Panik yapmana gerek yok bence hem havalar da soğudu belki onun da etkisi olabilir üşüttüysen, geçmiş olsun🌸