kubray9 Cumartesi doktora gideceğim 6+2 oluyoruz. Bu günlerde kalp atışını duyan oldu mu henüz erken mi🥹
beyzaasenaa kubray9 Benim 6+1de duyulmadı 8.haftada gittim duydum çok şükür ama her hamileliğe göre değişiyor kiminde geç döllenme oluyor
Rumsamut kubray9 Büyük ihtimal duyarsınız. Ultrasonda duyulmazsa alttan muayeneyle bakıyolarmış. Ya da haftaya gel diyebilir
Nurhavvaa kubray9 ben 6. Haftada duyamadım ama kalp atıyordu ultrasonda görülüyordu doktor daha çok küçük alttan muayene ile kalp atışını duyarız ama ultrason için erken 2 hafta sonra gel dedi şu an 8. Haftadayım kalp atışı için daha gideceğim
meryys kubray9 Nisanda 6+1de duymustuk o gebeligim ileri hafta da sonlandi. Şimdi tekrar hamileyim yarın kontrolüm var benimde 6+1 olacak insallah duyarız bizde🥹
meryys kubray9 Çıktım hastaneden daha yeni kalp atışı oluşmuş ama daha az yinede var haftaya netlestirelim dedi🥹🥹