Zuhaltzcn Kesinlikle yapılması gereken birşey. Zararlı olsa böyle bişy olmazdı ztn ve yapılmazdı yani. Tam tersi önlem amaçlı yapılıyor önceden tedbir alınıyor cnkü son derece önemli bi konu hayati risk taşıyan. Eskiden ölü doğumlar olurmuş anne kaybedilirmiş Allah korusun bilinmezmiş ki nedeni belki de bunlardan olurdu. Bence yaptırın kola kutusu benzeri bşyde 50 gr şeker alıyorsunuz yani benm 50 gr dı elma aromalı hç rahatsız olmadım keyifle içtim valla. Tabi sonlara doğru nahoş oluyor ama hiç rahatsız edici bşy değil miğde yanması flan yapabilcek bşy değil yani. Yaptırın ki içiniz rahat etsin yoksa her tatlı ve ya çok yediğiniz de şeker varmıydı acaba ya fzla gelirse bşy olursa endişesini yaşarsınız bence.