GEBES3 Adetime 4-5 gün kaldı. Bi kaç gündür sık idrara çıkıyorum başka bi belirti yok. Test yaptık sizce var mı ?
aysegulozak GEBES3 evett varr kan ver canim yarin hayirlisi olsun allah saglikla kucagina almayi nasip etsin
sutlukahve_ GEBES3 ay bu testi görünce bana cinnet geliyor banada 2 farklı testte pozitif çıktı tabiki de guvenmedin gittim awox aldım koskocaman negatif bu teste inanma aşkım başka markayla dene inşallah sana doğru sonuç vermiştir
GEBES3 Bebissever yaaa inşallah ama Duratest marka çok yalancı veriyor diyorlar. Daha önce de yaptım 2 defa o aykisi de negatifti ilk defa böyle çizgi çıktı
GEBES3 aysegulozak yaaa inşallah bir yılı geçti deniyoruz. Duratest pek güvenilir değil diyorlar ama bakalım yarın sabah tekrar yapıp olmadı kan vereceğim sanırım dayanamayacak gibiyiö beklemeye
aysegulozak GEBES3 vardir bence cok sık vermez ben her testten denedm hic yalanci pozitiflik gormedm hadi ilk haberini biz vermis olduk ☺️ haberdar et bizi bende merak ettim keske acilden verebilsen hemen cikar
GEBES3 aysegulozak inşallah canım bende bir yıldır hiç öyle yalancı görmedim koskocaman beyazlar gördüm hep inşallah bu da yalancı değildir 🥲
aysegulozak GEBES3 degildir icini ferah tut bekleyemem dersen acile git gebelik suphem var cok kotu karin agrim kusmam var de alirlar sansina☺️
GEBES3 sutlukahve_ gerçekten miiiii 🥲🥲 ya ben bi önce ki ayda bunal yaptım negatifti hep bu ay böyle olunca heveslendim ama yalancı diyen çok
sutlukahve_ GEBES3 gerçekten bana da önce hicbisey çıkarmıyordu geçen ay 2 kez denedim ikisi de pozitif asla guvenme dene başka testle inşallah güzel haberler alırsın
Nuryener Ben 2 kere pozitif gördüm bu markada ikisindede kan sonucu negatif çıktı o yüzden bu markaya hiç güvenmiyorum farklı markayla tekrar bakın derim
GEBES3 Nuryener sutlukahve_ Maalesef dediğiniz gibi oldu bu sabah yaptım yine aynı marka ama bu sefer negatif dün ki yalancıymış
hazirannnn Nuryener benimde aynı marka bugün yaptım o şekilde çıktı , hemen doktora gittim 4 haftalık hamileymişim
aysenurr21 Kızlar kaç gündür kasıklarımda bir ağrı var çok idrare çıkıyorum son 2 gündür hiç bir şey yapmamama rağmen uykum geliyor adetime 5 gün var sizce hamilemiyimdir