Kızlar merhaba ilk gebeligim de sezaryan buda sezaryan fakat bunda özeli değil devleti tercih ettim yani şehir hastanesini olumlu hikayeler de duydum etrafimdada burdada çok olumsuz da duydum ve bugün bir arkadaşımdan malesefki olumsuz birşey daha duydum ama günümü aldım haftaya doğum yapacağım şuan maddi manevi hazır değilim değiştirmeye yinede orda sezaryan doğum yapan arkadaşlar varsa hikayelerinizi son bir kez dinlemek isterim olumlu veya olumsuz bilmek istiyorum