Bende de çok oldu canım halen de devam ediyor bi doktora görün istersen içini ancak o rahatlatır.benim çok sancım oluyordu doktor iç kanaman var demişti hastanede yatmıştım bi kaç gün.sende bi doktora görün ama korkma inşallah kötü bişey yoktur bazen olabiliyormuş ağrılar