zeyma biraz beklerim dersen bekle kanaman artarsa kendiliğinden düşer belki çok kötüyüm derseniz zaman kaybetmeyin hemen gidin , ben geçen hafta cuma gittim doktorum hemen alalım dedi ama korktum belki kendi düşer bekleyeyim dedim tamam çarşamba gel bakalım Ozaman dedi bekliyorum kanamam artmıyor kese düşmüyor mecbur gireceğim , ilkkez oluyorum neler olacak bende bilmiyorum çok tedirginim 😓