hepoyleolurzaten__ sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim inşallah cnm darısı başımıza bnde 13+5 günlük olduk 12+4 günlükken ilikli test için gittim ilk defa doktor tahminde bulundu çok erken ama kız gibi gördüm dedi şimdiye kadar hep kadın doktora gittim bu sefer tesadüfen erkek doktora gittim söylemedi erken dedi hiç mi tahmininiz yok dedim kız gibi gördüm iki hafta sonra gel o zaman belli olur dedi 26 da gideceğim inşallah net olur 🤗