Bmelekkk Hanımlar kimler 23 Eylül’e gün sayıyor beraber sayıp heyecanımızı yaşayalım günler geçmiyor, 9 yılın ardından tüp bebek ile mucizeme kavusucam inşallah dua edelim birbirimize sağ salim sağlıkla kucağımıza almak için
Ggalparslan Bmelekkk Allah nasip ederse bende 24 ünde kavuşacağım son günler stres tavan yapmış durumda 😁
minikkurabiyelerinannesi Bmelekkk 22 Eylül de Allah nasip ederse kavuşacağız biraz erken alıyor doktorum 37.1 de alacak diğer gebeliklerim problemli olduğu ıcın risk almak istemiyor
Minikeller38 Bmelekkk benimde 23 Eylül saat 12.30 da allah nasip ederse inşallah 🙏 genel anestezi mi belden mi canım sizin sezeryanınız
Bmelekkk Ggalparslan ayy ne güzel , aynen stres heyecan korku hepsi bir arada 😍😍 sağlıkla kavusalim inşallah 🤲🏻
Bmelekkk iremclgn yalancı sancılar mevcut birde ayakları asagida olduğu için hareketler biraz iç huylandiriyor o kadar 😂😂
Bmelekkk minikkurabiyelerinannesi olsun sağlıklı dogsunda onemlii degil 37 hafta yeterli zaten doğum için ❤️
Bmelekkk umynurr benim 38+3 te olacak, ama eğer eşim izni hemen baslatabilseydi bugünde alabilirdi doğuma 37+6 da yani
Bisim Bende normal gelsin miniğim diye bekliyorum ama hiç niyeti yok 🤦🏻♀️ tahmini doğum tarihi 22 Eylül ama açılmam filan yok pazartesiye kadar açılma olmazsa sezeryan yaparız dedi doktorum. Belirsizlik yorucu 😬
Bisim Bmelekkk evet ama doktorum artık yeter dedi. Sen sezeryan olacaksın sanırım, benim ilk çocuğum sezeryandan çok korkuyorum. Planlı mı senin 😅