Nsd- doktor mu öyle dedi
Nsd- kaç haftalık
Nsd- sanki görüntüsü evet küçük duruyo ama neden olurmuş ki bişey demedi mi
Kimse yok mu?
Doktor biraz küçük demişti 9 haftalık ama bebeğe göre 8+3
Nsd- şunu anlamadım doktor kese bebeğe göre mi küçük dedi
Sevgiiss evet
Nsd- burda bunu daha önce gördüm canım inşallah görüp yazan olur sana
Asyaalin takip edeceğiz dedi sadece bende internette gördüm düşük riski falan yazıyor