Fatma_furkan1996 Kızlar bugün kadın Doğuma randevum vardı ama maalesef yetişemedim çok geç kaldım ne zamana kadar tekrardan randevu alabilirim çokda moralim bozuldu
melsaanne Fatma_furkan1996 2 hafta randevu vermiyor mhrs den tekrar randevu almaya çalışın en erken ne zamana veriyor çıkıyor zaten
SuEr_Tu1512 Fatma_furkan1996 Geçen hafta cuma gününe randevum vardı ve çok geç kaldığım için gidemedim ama ban falan yemedim, tekrar hemen randevu alabildim neden öyle oldu bilmiyorum yarın gidicem inşallah
Fatma_furkan1996 melsaanne anladım canım mhrsden baktım ama çıkmıyor şuan çok üzüldüm ama gerçekten o kadar çocukla çıktım 3 tane otobüs yaptım yetişemedim ama çok geç kaldım
ozgeacar01 Fatma_furkan1996 Kadın doğum polikinliğine randevu almadanda gidilip muane olabiliyorsunuz Ankara içinde her hastanede doktorlar bakıyorlar diyelimki randevunuz var o gün içinde ne zmn giderseniz gidin yine bakılıyorsunuz geç kaldım mevzusu olmuyor oldu diyelim başhekime şikayette bulunun daha detaylı bakılırsınz denendi 😌
Fatma_furkan1996 ozgeacar01 istanbul da yaşıyorum ben canım maalesef randevusuz bakmıyorlar geç kaldığın da bile yalvar yakar ediyorsun maalesef