ipek-15 31 haftalığım boğazım yanıyor ağrılarım başladı bitki çayı hiç içmedim şu zamana kadar ne içebilirim doktoruma ulaşabileceğim bir numara yok maalesef. Lugol iyot ile gargara yapabilir miyim bilen var mı ?
Deletedmom_7156 ipek-15 ıhlamur icebilirsiniz benim doktorum günde 2 bardağı gecmesin demişti mandalina portakal tarzı seyler tüketin bide dinlenin kendinizi sıcak tutun parol içebilirsiniz hiç olmadı acile gidin dayanamazsanız bide bal limon sarımsak karıştırıp yiyin boğaza iyi geliyor
bebektwo ipek-15 bende 5 haftalığım boğazım yanıyor üstüne bu mevsımlerde grup oldum mu alerjımde nuksedıyor alerjık astım oluyorum ağaçlara ve yapraklarına alerjım var nasıl atlatacam bılmıyorum minik kızımda hasta eşimde grip oldu bakalım napacaz
pako6 Bende 29 haftalığım bende grip oldum 1 bardak ıhlamur içtim bide ballı limonlu su korkuyorumda bişey yiyip içmeye napcam bilmiyorum 🥹
ipek-15 pako6 bende öyle gerçekten parol bile içsem kendimi suçlu hissediyorum. Zencefil ıhlamur içmeye korkuyorum