Tucee7- Detaylı ultrasonu ne zaman yaptırdınız nelere bakılıyor ne kadar tuttu ücreti falan bilgi verebilir miisniz
Nefisemre Tucee7- kadın doğum doktorumun önerisiyle bir doktora yönlendirildim. 4500₺ idi 24 haftalıkken gittim. Yarım saat falan sürmüştü çok detaylı bakılıyor her organına her yerine bir sorun çıkmazsa %99 sağlıklı olarak sonuçlanıyor
Tucee7- Nefisemre evet benide perinatolojiden al dedi 22 den sonra gidebilirsin dedi bende 23. Haftama alıcam galiba
Nefisemre Tucee7- 22-23 iyi olur ben 24 e kalmıştım anca gidebilmiştim çok geçmeden gitmekte fayda var büyüyünce zor bakılıyormuş detaylı olarak
_kelebek benim gitmek gibi bir düşüncem yoktu ama bir kaç doktor mutlaka yapılmalı dedi o yüzden 25+4 de gittim 6500 verdik elhamdulillah sağlıklı olduğunu gördük