Cimcime30 yani bu gayet normal her kuyumcu kendi farkını kendi belirler. Biz mesela ayın başında gram aldık (gün için) eşimin arkadaşı 4700e yaptrmisti eşimde akşam eve dönerken bizim evin ordaki(tanıdığı) adama sordu 4850 dedi. Ertesi gün o arkdsinin aldığı yerden aldı tabi oda gün geçtiği için sanırım 50 TL kar koymuştu 4750ye almıştık. Bilezik işçiliği kuyumcu karı hep etkiliyor herşeyi bide artık afedersin ama tanıdıklar en çok bize kazık atanlar oluyor bu yüzden bence bı kaç kuyumcu dolaşıp öyle karar vermek lazım.