Kızlar normalde tansiyon problemi olan birisi değilim ama cenazemiz var kayınbabam vefat etti ve aşırı yorgunum uyku desek yok ses gürültü kalabalık artık dayanamıyorum bugün de balkonda yatmıştım gece soğuktu üşüttümde sanırım tansiyonum 12/8 lerden düşmüyor yani 128/88 vs oluyor en yüksek normalde hep 11/7 tansiyonum 3 gün öncede idrar bakıldı protein vs yok sizce yorgunluktan mıdır? Bebek hareketlerini hissediyorum bu arada 33 haftalığız hareketli maşallah