Edevrim 40 hafta oldum ama bebişim gelmeye niyeti yok gibi. Kanama ve lekelenmem oluyor ama daha sancım ve açılmam yok.benim gibi olan var mı ? İlk gebeliğim heyecan ve korku iç içe🥹
Resurgam Merhaba , doğum Edevrim merhaba doğumunuz oldu mu? Doktor 40. Haftadan sınra ne zamana kadar bekleyelim demişti?
Edevrim Resurgam merhaba evet doğumum oldu fakat sezeryan oldu. 40+1 de aldılar bebeği artık oda bebek kilo aldığı ve göbek çevresi daha kilolu oldığundan dolayı 🫠