MerveymenAltkula Merhabalar benim bebek üç hafta ileride gidiyor ve iri bir bebekmiş bunun için şeker yüklemesi yapmamızı istedi doktor bugün yaptım sonuç 50 ml şeker ‘de 164 çıktı dahiliyeye gözükmemi istedi sizler yaptınız mı değerleriniz kaç çıktı ?
anneoluyorummm103 MerveymenAltkula banada 75mg yapıldı 22.haftada perinatolog yaptır dedi 182-162 gibi bir şey çıkmış diyetisyene gönderdi doktorum beslenmeyle düzelirse insüline gerek yok dedi
Aselyusra MerveymenAltkula şeker çıkmış canım Malesef hem de epey yüksek. Çok dikkat et lütfen diyetini bozma belki ilaç bile verebilir dahiliye baya yüksek çünkü 50 ye göre. Bende 75 mg A 134 çıkmıştı diyet başlanmıştı
anneoluyorummm103 MerveymenAltkula muhtemelen öyle yapar çok daha yüksek olunca insülin başlıyolar sanırım