Bykessra 3bebem 6+0 da kalp atışını gördüm ama dinletmedi doktor ekranda gösterdi. 8+0 da dinledim sesli olarak
3bebem aysct yaa benide 7 haftada çağırdılar ama aşırı sabırsızım 5+3 deyim geçen ay kimyalsal geçirdim o yüzden biran önce duymak istiyorum
aysct 3bebem bende geçen sene kimyasal geçirdim. Çok gergindim kalp atışını duyana kadar, sonra binevi azaldı 8+6 da da ultrasonda hareketlerini gördüm. Çok güzel bir his umarım sağ salim kucağımıza alırız 🥰
3bebem sadece1selda yaa çok sevindim pazartesiye aldım randevuyu bende tam 6 hafta oluyo dayanamam herhalde daha en azından gideyim dedim ❤️
3bebem aysct cidden insan hep bi kuşku duyuyo bi görsem duysam kalp atışını su serpilecek içime 🥰 darısı başıma inşallah 🥰
sadece1selda @3bebem aynen insan sabredemiyor valla zaman da geçmiyor allahın izniyle sende duyarsın kalp atışını inşallah 🌺🤍🥰